Top 60 de mașini cele mai vândute ale producătorilor individuali partea 1

Am pregătit pentru dumneavoastră o scurtă prezentare a celor mai bine vândute modele de către producătorii auto. Desigur, nu toate mărcile care au existat de-a lungul istoriei sunt aici. Știi, mașinile nu au mai fost aici de ieri. Așa că am sărit unele intenționat, iar altele nici nu ne-am amintit. De asemenea, lipsesc și unele nume foarte cunoscute care produc cantități mici de vehicule, precum Konigesgg și similare.

Unii dintre campionii brandului lor s-ar putea să te surprindă, mai ales că nu au mai fost la vânzare de mult. În orice caz, cel mai bine este să faci propriile cercetări. Le-am clasat de la cel mai mic la cel mai mare număr de exemplare vândute.

Producătorii-Auto

  1. Bugatti – Tip 57, din 1934 până în 1939: 685 de exemplare

Bugatti a fost întotdeauna special și scump, așa că vânzările modelelor sale nu au atins niciodată cifre mari. Acest lucru este dovedit de faptul că cel mai bine vândut model este Type 57, care a fost vândut în doar 685 de exemplare. Acest model legendar a fost disponibil în mai multe versiuni și fiecare a fost caracterizată de o doză specială de glamour.

În cazul în care vă întrebați, au fost produse și vândute 450 de Veyron.

  1. TVR – Chimaera, od 1993. do 2003: 6.500 de exemplare

TVR este unul dintre producătorii auto britanici de mașini sport care își plănuiește revenirea pe scenă, iar Chimaera a fost cel mai de succes produs al său, vânzând 6.500 de exemplare pentru a finanța modelele ulterioare. Faptul că Chimera a vândut mai multe unități decât a reușit TVR să vândă în cei 25 de ani dinaintea ei spune multe pentru succesul său. Toate versiunile de Chimaera erau propulsate de un motor V8 de la Buick.

Ca măsură a popularității sale, Chimaera a vândut mai mult în perioada de 12 ani decât a reușit TVR cu orice model în ultimii 25 de ani.

  1. Aston Martin – DB7, din 1994. până în 2004: 6.640 de exemplare

DB7 este adesea numită mașina care a salvat Aston Martin. Și anume, acest model a jucat un rol cheie în menținerea Aston Martin în viață și revitalizarea lui. Deși povestea a început cu un motor de 3,2 litri cu 6 cilindri, majoritatea vânzărilor au venit de la versiunea V12 cu motorul Ford de 6,0 litri.

  1. De Tomaso – Pantera, od 1971. do 1991: 7.260 de exemplare

Pentru o mașină cu un nume, un aspect și o performanță atât de exotică, Pantera a obținut cifre decente de vânzări. Acesta a fost parțial rezultatul faptului că mașina a fost vândută timp de 20 de ani, dar avea și propriile calități. Motorul V8 al Ford a fost apreciat în mod deosebit și a obținut un mare succes pe piața din SUA, unde este încă o alegere clasică foarte populară.

  1. Morgan – 4/4, 1936 până în prezent: 10.000 de exemplare

Numărul total de Morgan 4/4 vândute poate fi relativ mic, dar această mașină sport britanică se poate lăuda că deține recordul pentru cea mai lungă mașină vândută din istorie, deși a avut două scurte pauze. Își datorează numele neobișnuit faptului că a fost primul produs Morgan cu patru roți.

  1. Alpine – A310, din 1971 până în 1984: 11.616 de exemplare

Aspectul stângaci nu a reprezentat un obstacol semnificativ în vânzarea modelului Alpine A310, care a reușit să-și depășească predecesorul de acum mai faimos, A110. Inițial a fost propulsat de un motor cu 4 cilindri, dar ulterior a fost instalat și V6-ul Renault, ceea ce cu siguranță a ajutat vânzările.

  1. Lamborghini – Gallardo, din 2004. până în 2013: 14.022 de exemplare

În termenii lui Lamborghini, Gallardo a atins într-adevăr cifre mari de vânzări. În zece ani, peste 14.000 și-au găsit noua casă datorită versiunilor Coupe și Spider și diferitelor ediții speciale.

Producătorii-Auto

  1. Ferrari – 430, din 2004 până în 2009: 17.499 de exemplare

Exclusiv și rar. Ar trebui să fie un Ferrari. Cu toate acestea, modelul 430 a fost vândut în aproape 17,5 mii de unități. Cele mai multe în design coupe standard, dar au mai fost și altele, precum Spider, Challenge, Scuderia, Scuderia Spider 16M, SP1 etc. Deși este cel mai bine vândut Ferrari, performanța sa este încă de top, acesta fiind unul dintre motivele pentru care această mașină este încă o marfă căutată.

  1. Lotus – Elise, din 1996 până astăzi: 20.000 de exemplare

Elise nu este doar cel mai bine vândut, ci și unul dintre cele mai importante modele din istoria Lotus. Și anume, Elise și-a ajutat producătorul să nu se scufunde financiar și are toate calitățile din spatele numelui Lotus. O mașină sport ușoară, agilă și distractivă la un preț rezonabil.

  1. Rolls-Royce – Silver Shadow, din 1965. până în 1980: 29.030 de exemplare

Pentru o mașină care nu este destinată tuturor, ci doar unora, Silver Shadow a ajuns la un număr destul de mare, deși este un vehicul care stă la baza ofertei Rolls-Royce de 15 ani. Tocmai acesta este motivul pentru care producătorul auto a întruchipat succesul Silver Shadow, motiv pentru care a fost căutat de clienții bogați.

  1. Maserati – Biturbo, od 1981. do 1994: 36.373 de exemplare

Biturbo a fost un GT conceput în primul rând ca o mașină de afaceri și de familie. Unii l-au considerat eșecul lui Maserati, dar această mașină a ținut producătorul auto pe linia de plutire în anii 80. Cel mai frumos a fost coupe-ul cu două uși, se spune că decapotabilul este la mare căutare în rândul fanilor mașinilor clasice, dar nu trebuie să uităm de sedan, care a fost și el vândut în număr semnificativ.

  1. Bentley – Continental GT, 2003 până în prezent: 66.000 de exemplare

Înainte de lansarea modelului Continental GT, Bentley producea în jur de 800 de mașini pe an, așa că până și echipa din Crewe a fost oarecum surprinsă de succesul acestui coupe. Trei ani mai târziu, ofertei a fost adăugată o decapotabilă, iar de atunci, producția și vânzările de Bentley-uri au crescut an de an. În 2018, a sosit o nouă generație, iar faptul că modelele folosite își țin bine prețul spune multe despre cât de mult este prețuit Continental GT.

  1. Tesla – Model S, 2012 până în prezent: 263.504 de exemplare

Tesla este în prezent cel mai popular și cel mai mare dintre producătorii auto exclusiv electrice din lume. Este afectat de multe probleme, dar Model S a depășit sfertul de milion de unități vândute. Întrebarea este dacă și pentru cât timp va rămâne cea mai bine vândută mașină a Tesla, având în vedere popularitatea Modelului 3 și iminenta sosire a Modelului Y, dar pentru Tesla este oricum mai puțin important.

  1. Rover – 800, din 1986 până în 1999: 317.126 de exemplare

Rover avea nevoie de un succes de vânzări la mijlocul anilor 80 și l-a obținut cu 800. Această mașină a fost bazată pe Honda Legend și a câștigat destul de mult. Suficient pentru ca Rover să mai trăiască un an printre ceilalti producătorii auto, dar nu prea mult pentru că a încetat să mai existe în 2005. Numele este acum deținut de Jaguar Land Rover, adică Tata Motors din India, și nu se cunosc planuri de revitalizare a mărcii.

  1. ​​​​MG – MGB, din 1962 până în 1980: 513.272 de exemplare

MG a fost cândva un mare jucător printre ceilalti producătorii auto în timpul marii popularități a mașinilor sport britanice, dar acum numele său dispare din memoria cumpărătorilor europeni. În vremurile de aur, modelul MGB s-a remarcat în mod deosebit, cu peste jumătate de milion de unități vândute ca coupe și cabriolet. Acest vehicul a fost popular și în afara Marii Britanii și este încă un clasic venerat.

MGB a intrat în istorie împreună cu fabrica sa din Oxfordshire și este considerat de mulți modelul prin care Mazda a perfecționat conceptul de mașină sport accesibilă și distractivă atunci când a lansat MX-5.

  1. Jaguar – XJ, 1968 până în prezent: 1 milion de exemplare

După lansarea sa la sfârșitul anilor 1960, XJ a fost considerat de mulți cel mai bun sedan din lume printre celelalte modele scoase de catre producătorii auto ai acelor vremuri, iar motorul V12 de 5,3 litri l-a ajutat cu siguranță în acest sens. Jaguar și XJ sunt acum departe de concurenți precum Mercedes-Benz, BMW etc. așa că Jaguar a decis să ia o altă rută. Și anume, producția actualei generații a acestei mașini se va încheia în curând, iar XJ-ul electric ar trebui să ajungă pe piață în 2020.

  1. Alfa Romeo – Alfasud, din 1972 până în 1989: 1,02 milioane de exemplare

Alfasud a fost o adevărată bijuterie italiană, iar cea mai bună dovadă pentru aceasta este faptul că mulți l-au considerat un concurent egal cu Golful VW. Din păcate, anii au arătat o calitate mai scăzută a manoperei, iar clienților nu le-a plăcut rugina excesivă care a apărut adesea. S-a remarcat în special versiunea coupe Sprint cu motor boxer.

Producătorii-Auto

  1. Porsche – 911, 1963 până în prezent: 1,05 milioane de exemplare

Porsche 911 este o capodopera a ingineriei auto. În cei peste 55 de ani în care a fost pe piață, conceptul și aspectul acestei mașini s-au schimbat foarte puțin. Unii îl vor învinovăți pentru asta, dar alții se vor întreba cum să îmbunătățească perfecțiunea. Fanii apreciază faptul că este un vehicul de performanță supercar pe care îl poți folosi aproape în fiecare zi.

Noua generație 911 (992) tocmai a ieșit la vânzare.

  1. Saab – 900, din 1978 până în 1998: 1,2 milioane de exemplare

Saab a fost întotdeauna s-a remarcat printre producătorii auto pentru designul său neobișnuit, care o diferențiază de concurență, motiv pentru care a avut o bază de fani loiali. Poate chiar mai mult decât la orice alt model, acest lucru a fost evident cu seria 900, care în două generații s-a vândut în aproximativ 1,2 milioane de exemplare, peste 900.000 la prima și aproximativ 300.000 la a doua generație.

Alături de siguranță și confort, cumpărătorii Saab 900 și-au dorit și performanțe solide, așa că un sfert din vânzări au mers la modelele Turbo.

  1. Lancia – Ypsilon, din 1996 până astăzi: 1,7 milioane de exemplare

Lancia este un nume care dispare încet, dar sigur de pe tot mai multe piețe, dar și din amintirile șoferilor și clienților. În ciuda acestui fapt, modelul Ypsilon continuă să fie vândut purtând cu mândrie numele acestui producător cândva foarte respectat. Din păcate, designul avansat și inginerie superioară au făcut loc unui hatchback mic ușor ciudat, care a fost vândut și sub insigna Chrysler.

Ypsilon este acum la a treia generație, care va ajunge în curând la sfârșitul vieții sale, iar acest lucru ar putea însemna și sfârșitul pentru Lancia.

Vezi și

Kia-Sportage-2.0

Kia Sportage 2.0 CRDi 4WD EX Fresh

Sportage este un model pe care mulți l-au observat doar în ultima generație, dar pasionații de mașini mai cunoscători susțin că acest model compact este inițiatorul probabil celui mai popular segment de mașini de astăzi. Este o mare moștenire la care va contribui noul model...

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button