Ford Ranger 2.2 TDCI Double Cab Limited

Ford-Ranger-2.2

Cu un cockpit modern și tot confortul în cabină al unei mașini moderne, Ford Ranger poate părea la început un alt SUV la modă, dar, pe de altă parte, este încă un adevărat cal de bătaie care necesită o mână fermă și poate trage de el atunci când ceilalți dau.

Piața de mașini pick-up a avut întotdeauna specificul ei, dar unele detalii de aici sunt incontestabile. Deși atrag multe priviri, doar cei care au nevoie cu adevărat de ele decid să cumpere astfel de vehicule. Pentru că, oricât de mult s-au apropiat reprezentanții moderni ai acestui segment de SUV-urile extrem de populare de astăzi, atunci când le desprindem până la nucleul și esența lor, pick-up-urile se dezvăluie ca niște mașini de lucru pur-sânge.

În practică, aceasta înseamnă că capacitățile lor de marfă și off-road sunt pe primul loc, iar confortul și confortul de condus pe ultimul loc. Același lucru este valabil și pentru Ford Ranger 2.2, cu faptul că în el, să nu uităm, cine îl caută poate găsi și o doză frumoasă de distracție.

În ceea ce privește aspectul exterior, imaginile de aici vorbesc într-adevăr mai tare decât cuvintele și această monstruozitate este garantată să atragă atenția în public. Atât din cauza dimensiunilor, cât și datorită ediției speciale Black Edition, care se datorează tonurilor închise a aproape tot ceea ce este vizibil pe ea din exterior, de la mască și bara de protecție până la praguri și jante. Interiorul este dominat și de tonuri mai închise, dar impresia generală nu este atât de neagră datorită inserțiilor luminoase plasate strategic.

Impresia din cockpit este contemporană, dar nu luxoasă, pentru că materialele de armătură și placare au fost alese evident pentru a fi mai ușor de întreținut. Sunt destule locuri în față, iar situația nici în spate nu este rea, mai ales că ușile din al doilea rând se deschid în unghi larg, facilitând astfel accesul în bancă.

În spatele cabinei se află un sertar mare de marfă de 156 cm lățime și 155 cm lungime, iar greutatea maximă admisă este de 3270 kg. Deține 1233 de litri de marfă sau bagaje sub rolă, care poate fi și blocat, iar fără el, desigur, deține mult mai mult.

Ford Ranger 2.2 dispune de un motor TDCI de 2,2 litri în versiunea cu 160 CP și 385 Nm, care subliniază caracterul de funcționare al vehiculului pe lângă funcționarea lină și există și o cutie de viteze manuală care necesită mâna unui bărbat în orice situație. Proporțiile sale sunt de așa natură încât prima sa treaptă de viteză este foarte scurtă, astfel încât, în timpul condusului normal, fără sarcini și provocări speciale, este adesea mai ușor să treci din a doua treaptă.

Este greu să vorbim despre consum aici în câteva cifre exacte, deoarece acesta variază într-o gamă destul de largă, care depinde de modul și viteza de deplasare, precum și de viteza și sarcina care se află în sertar. Dacă, de exemplu, conduce doi pasageri fără sau cu niște bagaje, cifrele variază în general de la 7 și jumătate până la 10 litri.

Pachetul Limited cu care este echipată mașina de testare este în sine destul de generos atât pentru proprietar, cât și pentru pasagerii săi deoarece, printre altele, aduce, de exemplu, climatizare cu două zone și scaune încălzite din piele, un frigider în zona centrală. consolă, un scaun al șoferului cu reglaj electric în 8 direcții și control de croazieră. , spațiu de încărcare divizibil și protecție îmbunătățită împotriva răsturnării, deblocare de la distanță în două trepte, bară față specială limitată.

Însă lista de extra aici este destul de lungă și include jante din aliaj Panther Black, portbagaj longitudinale de acoperiș, stâlpi laterali, senzori de parcare și cameră de marșarier, navigație ICE123, pachet off road cu protecție motor, transmisie și rezervor de combustibil, diferențial de blocare spate, cârlig de remorcare transportor… Chiar foarte mult, deci singurul lucru care lipsește și la ce ne-am putea gândi este capacitatea de a regla în profunzime volanul, dar oricum nu există așa ceva în această clasă.

Deși chiar și în oraș, în ciuda măsurilor nu foarte modeste, este mai ușor de condus decât s-ar crede, datorită poziției sale ridicate și a senzorilor, habitatul său natural este încă drumul deschis, mai ales dacă nu este asfaltat, iar apoi merge jos din el în pădure și munte . Pentru aceasta, tracțiunea inclusivă pe toate cele patru roți cu o reducere, precum și unghiuri de apropiere și de plecare de 28 de grade, posibilitatea de înclinare laterală până la 35 de grade și trecerea prin apă cu adâncimea de 800 mm.

Datorită arcurilor lamelare din spate, este predispus să sară pe denivelări transversale scurte, dar când axa din spate este încărcată (are o capacitate de încărcare mai mare de o tonă), lucrurile se îndreaptă la loc. Dacă cineva caută confort chiar și în astfel de condiții, nu va fi dezamăgit de cazarea în cabină, deoarece aceasta este bine izolată, așa că cea mai mare parte a zgomotului din compartimentul motor va rămâne afară și același lucru este valabil și pentru zgomotul de vântul și rularea anvelopelor, care devin mai puternice doar la viteze mai mari pe autostradă.

Cu un cockpit modern și tot confortul unei cabine moderne pentru pasageri, inclusiv un ecran tactil central și un sistem audio grozav, și detalii precum un frigider în consola centrală, Ford Ranger 2.2 poate părea la început un alt SUV la modă. Și într-adevăr, nu a fost niciodată mai aproape de el, desigur dacă vorbim doar de confort, dar pe de altă parte, este încă adevărata mașină de lucru care poate trage atunci când mulți alții au renunțat de mult.

Vezi și

Kia-Sportage-2.0

Kia Sportage 2.0 CRDi 4WD EX Fresh

Sportage este un model pe care mulți l-au observat doar în ultima generație, dar pasionații de mașini mai cunoscători susțin că acest model compact este inițiatorul probabil celui mai popular segment de mașini de astăzi. Este o mare moștenire la care va contribui noul model...

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button